Заходи безпекиу зв’язку з COVID-19

Персонал готелю “Нью Йорк” дбає про безпеку кожного гостя. Саме тому ми дотримуємось рекомендацій ВООЗ та МОЗ України щодо запобігання поширенню епідемії.

Умови поселення до готелю

У випадку встановлення у місті Києві “червоного” рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19, поселення в готелі буде можливим при дотриманні наступних умов (крім осіб, які не досягли 18 років):

Наявність документа, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених.

Наявність негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР-тест) або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до заселення в готель.

Діти до 18 років допускаються до проживання без ПЛР-тесту та COVID-сертифікату.

Весь персонал, який буде працювати у готелі вакцинований.
Ми турбуємося про здоров’я всіх наших гостей та персоналу!

Ми дбаємо про вашу безпеку

  • Весь персонал готелю має внутрішній сертифікат про повну вакцинацію
  • У готелі проводиться температурний скринінг усім працівникам перед початком робочої зміни
  • Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов’язків.
  • На вході в готель і в коридорах організовані місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілового спирту та понад 70 % для етилового спирту.
  • Дозволяється одночасне перебування відвідувачів у вестибюлі не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі.
  • Допуск відвідувачів та перебування у готелі (за межами кімнати) дозволяється лише у респіраторі або захисній масці так, щоб були покриті ніс та рот.
  • Адміністрація готелю не допускає утворення черг у місцях можливого скупчення відвідувачів.
  • Харчування в готелі може бути організоване шляхом доставки їжі в кімнати за попереднім замовленням відвідувачів.